Nak Tau Kan?

Berjuanglah......




Perkara yang musafir maksudkan hari tu adalah hati ..Kenapa hati ye ?Sebab dalam kehidupan kita hari ini memang takkan lari dari masalah hati kan ?cuma kita sahaja sama ada sedar ataupun tidak sedar apa yang kita lakukan itu betul atau tak ..

Contoh yang terdekat ini hari Sabtu ni,Hari Mengundi ni kita boleh tengok apa yang musafir maksudkan ini betul tak ?Mestikan akan ada situasi sakit hati,senang hati,makan hati,patah hati dan semua yang berkaitan dengan hati..

Musafir harapkan sama-samalah kita doakan dari jauh agar Pengundian dijalankan dengan adil dan saksama tanpa ada calit-calit penyelewengan.Bercerita tentang undi ni musafir masih teringat masa ana masih bersekolah dikampung suasana ketika mengundi seperti perang poster tu dah semestinya..

Yang paling menakutkan ada juga yang bergaduh untuk mempertahankan pilihan masing-masing .Bagi musafir tak guna kita bertegang leher bertelagah kerana ianya tak ke mana lebih ahsan lagi kita lakukan sahaja apa yang diamanahkan tanpa perlu ada perselisihan faham antara satu sama lain .

No comments: